• Новини
    • Последни новини
    • Изложения и събития
      • Изложения в България
  • За нас
    • БИБУС БЪЛГАРИЯ ООД
      • Общи условия на доставка
      • Кодекс на поведение
    • Технологична група
    • БИБУС Холдинг
    • Подразделения
    • Работа
  • Продукти и решения
    • Мехатроника
      • Серво & Степер технологии
      • Призматични линейни направляващи
      • Кръгли линейни направляващи
      • Сачмено-винтови двойки & Направляващи Винтове
      • Електромеханични цилиндри (Актуатори)
      • Линейни задвижващи модули
      • Редуктори и мотор-редуктори
      • Трансмисионни технологии
      • Индустриални газови пружини
      • Сензорна техника
      • Машинни стоп-контактори ELOBAU
      • Електрически колела
      • Балансиращи устройства
      • Механични и гумени компоненти
      • Цялостни прецизни задвижващи системи за нови машини и ретрофит
    • Индустриални алуминиеви профили и системи
      • Алуминиеви профили за машинни конструкции
      • Системи за изграждане на работни места
      • Системи за повишаване на ефективността при производството
      • Системи за изграждане на стълбища и платформи
      • Системи за изграждане на машинни конструкции
      • Системи за изграждане на обезопасителни ограждения и рамки
      • Системи за автоматизация
    • Пневматика
      • Цилиндри
      • Разпределители
      • Въздухоподготовка
      • Свръзки и принадлежности
      • Електронни компоненти
      • Пневмо-мотори
      • Вакуумни технологии
      • Шок-абсорбери, демпфери и буфери
    • Хидравлика
      • Помпи
      • Мотори
      • Цилиндри
      • Кормилни управления
      • Разпределители и клапани
      • Филтри и филтърни агрегати
      • Охладители
      • Хидравлични акумулатори Freudenberg
      • Измервателни и диагностични уреди
      • Мобилна електроника
      • Хидростатични трансмисии
      • Принадлежности
      • Хидравлични усилватели с интегрирано управление miniBOOSTER
      • Хидравлични агрегати
    • Технологии за опазване на околната среда
      • Аериращо оборудване
      • Помпи
  • Изтегляне на данни
  • Нашите доставчици
  • Контакти
    • Как да ни намерите
    • Лица за контакт
    • Телефонен указател
    • За връзка с нас
BIBUS ... supporting your success
  • НАЧАЛО
  • За нас
  • БИБУС БЪЛГАРИЯ ООД
📞+359 2971 9808@info@bibus.bg
  • БИБУС България ООД

    БИБУС БЪЛГАРИЯ ООД е българо-швейцарска компания, основана през 2007 година с предмет на дейност търговия с продукти и технологии в областта на опазване на околната среда и водите. През 2010 година дейността се разширява с продуктовите направления хидравлика, пневматика и мехатроника. Разширението на дейността на БИБУС БЪЛГАРИЯ ООД има стратегическо значение, а именно задоволяването на потребностите на българската индустрия чрез компетентни решения в областта на технологиите, ремонта, инженеринга и доставките на оборудване.

    Мотото на БИБУС Груп "SUPPORTING YOUR SUCCESS" - "Подкрепяме Вашия успех" изразява напълно намеренията ни за тясно сътруничество с клиентите. Съчетанието от знанията за потребностите на българския пазар, опита и развитата вътрешнофирмена структура, прави БИБУС БЪЛГАРИЯ ООД полезен и компетентен партньор. Имаме удоволстивето да преставляваме световни водещи компании във всички свои продуктови направления, което ни дава корпоративна идентичност и възможност да отговорим на най-високите изисквания на нашите клиенти.

    БИБУС България ООД

    Бул. Проф. Цветан Лазаров 2
    1574 София
    България

    Тел.: +359 2 971 9808
    Факс: +359 2 927 32 64

    info@bibus.bg
    www.bibus.bg

  • Политика по управление на качеството в БИБУС БЪЛГАРИЯ ООД

    Основната цел на БИБУС БЪЛГАРИЯ ООД е предствавянето на продуктите и свързаните с тях консултации и качество на услугите чрез повишаване на удовлетворението на клиентите ни, разширяване на пазарната ни позиция и спечелването на доверието на новите клиенти за успешното ни разрастване на местния пазар.

    Ръководството на БИБУС БЪЛГАРИЯ ООД заявява ясните си намерения за упражняване на вътрешно-фирмен контрол на качеството и постоянното подобряване на предлаганите услуги и разширяване на гамата от продукти.Критериите за внедряване на нови елементи от инфраструктурата, както и нови кадри в самата компания са подбрбани и гарантирани от ръководния състав.

    За постигане на съответното ниво на качество и професионално развитие организираме специализирани курсове и обучения, чрез които фирмата да се усъвършенства от гледна точка на ефективността, като така се увеличава и мотивацията на служителите ни.

    БИБУС БЪЛГАРИЯ ООД винаги се вслушва и съобразява с мненията на  партньори и клиенти, за да може да посрещне предизвикателствата на постоянно нарастващата конкуренция.  Затова се стараем да поддържаме и разширяваме нивото на обслужване. Развитието на взаимоотношенията ни с доставчиците както от гледна точка на контакт, така и на обем на операциите дава увереност на ръководството на фирмата за успешно достигане на стратегически поставените цели. 

    Мениджмънта на БИБУС БЪЛГАРИЯ ООД е готов да окаже всякакво съдействие и съответни правомощия за действие на служителите си, работещи в областта на управлението на качеството. 

    БИБУС България ООД

    Бул. Проф. Цветан Лазаров 2
    1574 София
    България

    Тел.: +359 2 971 9808
    Факс: +359 2 927 32 64

    info@bibus.bg
    www.bibus.bg

  • Общи условия на доставка

                                                                                     

    Тези Общи Условия за Доставка се прилагат за всички търговски сделки (доставки или услуги, включително и продажбата на софтуер), сключени от и между БИБУС България ООД, наричано по-долу за краткост БИБУС от една страна, а от друга страна - физическо или юридическо лице, наричано по-долу Клиент, на които БИБУС се задължава да продаде и достави, а Клиентът да закупи и приеме поръчаната от него стока или услуга. Писменото потвърждение на поръчка от страна на БИБУС включва уведомление до Клиента, че сделката се сключва при настоящите Общи условия.

    Приемането на писменото потвърждение на поръчка, отправено от БИБУС до Клиента, възложил поръчката, се считат за съгласие от страна на Клиента с настоящите Общи условия.

    Условия, поискани от Клиента, които се различават от настоящите Общи условия, задължават БИБУС само ако са приети под формата на изричен писмен договор между страните.

     

    1. Оферта и доставка

     

    Нашите оферти, доколкото не са обвързани със срок, не са задължителни. Нашето писмено потвърждение на поръчка е меродавно за предмета и обема на доставка. Писмените поръчки,  възложени от Клиента, се считат за обвързващи. Възложени от Клиента устни поръчки са обвързващи за Клиента,само след писмено потвърждение от страна на БИБУС. При елементи, налични на склад, писменото потвърждение от страна на БИБУС се счита за своевременно представено, при издаването на фактура.

    Всички допълнителни уговорки и изменения на условията на поръчката, за да имат обвързваща сила, трябва да са писмено потвърдени от нас.

    БИБУС си запазва правото на конструктивни изменения, както и на други изменения на техническите данни и параметри, доколкото те са в услуга на техническия прогрес.

    Предоставена на БИБУС и приложена към запитването или към поръчката документация (чертежи, спецификации, материали, мостри, инструменти, модели и др.), остава собственост на Клиента. Тя е задължителна основа за разработване на оферта от страна на БИБУС. При възлагане на поръчка, ако Клиентът желае евентуално допълнително изменение в сравнение с първоначалното запитване и офертата на БИБУС, Клиентът трябва писмено да поиска от БИБУС да приеме това изменение.

    Приложената към офертите на БИБУС документация (чертежи, спецификации, материали, мостри, инструменти, модели и др.) остава собственост на БИБУС. Клиентът се задължава да не използва тази документация за други цели, да не я размножава и да не япредоставя на трети лица.

    Очевидни грешки, като печатни, аритметични, правописни и калкулативни, не са обвързващи за БИБУС и не са основание клиентът да предявява претенции за обезщетение.

     

    2. Цени и плащане

     

    Цените са валидни от склада на БИБУС в гр. София или гр. Казанлък, освен ако не е договорено друго. В цените не е включен данък добавена стойност.

    Минималната стойност  на една поръчка е 20 BGN без ДДС.

    Изпълнението на поръчката от страна на БИБУС се стартира след получаване на 100% авансово плащане, освен ако не е договорено друго между страните.

    Срокът за плащане е посочен в издадената от БИБУС фактура.

    При забава на плащането Клиентът дължи неустойка в размер на 0,1 % от дължимата сума за всеки ден забава.

    Посочените цени са в лева и са формирани при курс 1EUR=1,95583 лв., като при промяна на курса, следва преизчисление на цените от страна на БИБУС.

    Задържането на плащания от страна на Клиента или прихващане, поради евентуални насрещни претенции, се допускат само за признати или правно-валидни насрещни вземания на Клиента спрямо БИБУС.

    Разходите за експедиция и опаковката се поемат от Клиента, освен ако няма друга договореност между страните.

     

    3.Срок

     

    Срокът на доставка е посочен в потвърждението на поръчката от страна на БИБУС и започва да тече от датата на издаване на потвърждението.

    Спазването на срока на доставка предполага, че клиентът е уточнил предварително предмета на продажбата.

    Срокът на доставка се удължава при възникването на пречки, които се дължат на непреодолима сила. БИБУС не може да се позовава на непреодолима сила, ако вече е бил в забава.

    Ако експедицията бъде забавена по желание на Клиента с повече от 7 (седем) календарни дни, БИБУС има право да начисли магазинаж в размер на 0,1% на ден за всеки ден забава, но не повече от 20%.

    След изтичането на допълнителния срок, определен по желание на Клиента,БИБУС има право да се разпорежда с предмета на доставка. В тези случаи платеният от клиента аванс се смята за задатък.

    Допустими са частични и предсрочни доставки от страна на БИБУС.

    Частични доставки по желание на Клиента са допустими, при заплащане от страна на Клиента на свързаните с тях допълнителни транспортни разходи.

     

    4. Прехвърляне на риска

     

    Рискът преминава върху Клиента от момента, в който предметът на поръчката бъде предаден на спедитор или на превозвач, освен ако не е договорено друго. Рискът се поема от Клиента и при частични и предсрочни доставки. Това важи и в случаите, когато БИБУС използва собствени транспортни средства, както и когато поема монтажа. Ако експедицията е забавена по вина на Клиента, то рискът се поема от него от момента, в който стоката е документално оформена, подготвена и готова за транспортиране.

    По желание на Клиента и за негова сметка,БИБУС сключва застраховка срещу кражба, повреда, пожар, наводнение и щети, причинени при транспорта, както и срещу други рискове.

     

    5. Използване на софтуер

     

    Срещу заплащане Клиентът получава софтуер и свързаната с него документация, постоянни права за употребата на софтуера без право на прехвърляне на трето лице, както и без ексклузивни права върху разработката му.

    Този софтуер може да се използва на един хардуерен продукт и/или работна станция или в някои случаи на повече от един специално договорен хардуерен продукт и/или работна станция. БИБУС остава притежател на авторските права и всички други права на индустриална собственост върху софтуера. Клиентът няма право да дублира никаква част от този софтуер, освен за целите на архивиране на данните. Приложената към софтуера декларация за авторското право не трябва да се изтрива или отстранява.

    Прехвърлянето на софтуер на трети лица става единствено след получаване на писмено разрешение от страна на БИБУС. Ако софтуерът се предоставя с цел препродажба, третото лице трябва да се съгласи с настоящите условия. Модификации на софтуеране са допустими, освен ако не са извършени от БИБУС.

    В случай на нарушение на горепосочените условия, Клиентът е длъжен да заплати неустойка в размер на десет пъти стойността на поръчката. Неустойката не се приспада от каквито и да е евентуални искания за обезщетения. Софтуерът и свързаната с него документация,при поискване трябва да бъдат върнати незабавно на БИБУС.

    Условията, описани по-горе, не се прилагат за ексклузивно разработен, поръчков софтуер, базиран на спецификации, предоставени от Клиента. Този софтуер е разработен и персонализиран от БИБУС, като част от договор, предвиждащ доставка на цялостна система за контрол, която използва софтуерни модули (стандартни модули) от БИБУС, подходящ е за широк спектър от приложения и е адаптиран към договорните изисквания за функционалност.

    Прехвърлянето на собствеността върху персонализиран от БИБУС софтуер става при окончателно плащане на договорената цена. С това става и прехвърлянето на неограничени и вечни права на използване от страна на Клиента. В това число не са включени основни стандартни софтуерни модули, които са основа на персонализирана версия .

    БИБУС има право, независимо от тези условия, да създава и предлага подобни софтуерни решения по поръчка, за приложения, които се изискват от други клиенти. БИБУС запазва правото за използване на софтуера за вътрешни цели.

     

    6. Гаранция

     

    За дефекти по нашите доставки и услуги, към които спада и липсата на гарантираните качества, БИБУС носи отговорност както следва:

    Всички продукти или услуги се ремонтират или по наша преценка се заменят с нови, когато те, в рамките на 12 месеца след прехвърляне на риска, са станали неизползваеми или тяхната използваемост е значително ограничена, вследствие на обстоятелства, възникнали преди прехвърлянето на риска, и по-специално,вследствие на дефектно производство, некачествен материал или дефектно изпълнение. Това правило не е валидно за бързоизносващите се части и консумативи.

    За извършените поправки или замени, респективно за новоизвършена услуга, гаранционният срок възлиза на 3 месеца или до изтичането на първоначалният гаранционен срок. Срокът на отговорността по отношение на предмета на доставка се удължава с времетраенето на предизвиканото от поправките спиране на работата.

    Установяването на липси при доставка, трябва да бъде съобщено незабавно на БИБУС в писмена форма, най-късно до 5 работни дни след получаването на стоката.

    При основателна рекламация,БИБУС поема разходите за подмяна на рекламираните изделия. Клиентът трябва да ни предостави необходимото време и възможност за извършване на поправките, респективно замяната.

    Само в спешни случаи на заплаха за сигурността на работата и при предпазване от големи щети, Клиентът има право, след получаване на предварително съгласие от БИБУС, да отстрани дефекта сам или с помощта на трети лица, както и да поиска от БИБУС възстановяване на необходимите разходи. Това се отнася и за случаите, когато БИБУС се забави с отстраняването на дефекта.

    Клиентът има право на промяна на условията или намаление на цената само тогава, когато поправката, замяната или отстраняването на дефекта не са станали навреме след напомняне от страна на Клиента или са се провалили окончателно след многократни опити, въпреки разумния срок.

    Изключени са други претенции на клиента, и по-специално претенции за обезщетение за нанесени щети, когато те не са свързани със самия предмет на доставка.

    При основателна рекламация, срокът за подмяна на рекламираните изделия е в рамките на 30 работни дни.

    БИБУСне поема гаранция за щети по следните причини:

    Неподходящо или некомпетентно използване или складиране, погрешен монтаж от страна на Клиента или трети лица, своеволни опити за пускане в действие или за промени при естествено износване, погрешно или небрежно третиране, химическо влияние, електрическо влияние и др., както и при използване не по предназначение и несъблюдаване на ръководствата на производителяза експлоатация и монтаж. Гаранцията се прекратява и в случаи, когато клиентът или трето лице извършат без предварително писмено съгласие на БИБУС или друго някакво правомощие (напр. забава от страна на БИБУС при отстраняването на дефекти), промени по управлението/софтуера, дори и когато дефектът се появи в една непроменена част.

             Нашите данни по предмета на доставка и предназначението му, например по отношение на тегло, твърдост, експлоатационни параметри, температури и др., представляват само описания и каталожни параметри, а не гарантирани свойства. Те са необвързващи ориентировъчни стойности и се считат за гарантирани дотолкова, доколкото отговарят на нашите мостри, изпитани от Клиента и разрешени от нас за специалното им предназначение. Незначителни отклонения от тези данни не дават основание за гаранционни претенции.

     

    7. Невъзможност, забава, отговорност

     

    Ако е налице забава на доставката от наша страна и Клиентът ни предостави един допълнителен разумен срок с изричното изявление, че след изтичането на този срок ще се откаже от доставката, то той има право на отказ, само в случай, че този допълнителен срок не бъде спазен от страна на БИБУС. Ако този допълнителен срок бъде спазен от наша страна, но по вина на Клиента се забави приемането на доставката, то Клиентът е длъжен да извърши плащането.

    При забава на доставката от страна на БИБУС,Клиентът има право на обезщетение за всяка пълна седмица от закъснението, в размер на 0,1% от стойността на частта от общата доставка, която вследствие на закъснението не може да бъде използвана своевременно или по предназначение, съгласно договора, но не повече от 5% от тази стойност.

    Изключени са всякакви други претенции на Клиента, и по-специално за претърпени загуби вследствие на пропуснати ползи, а също и на такива щети, които не са свързани с предмета на доставка.

    При конструиране или производство по задание на Клиента, което е задължително за нас, той трябва да ни освободи от всякакви претенции на трети лица, вследствие на нарушени патентни, авторски или сродни права.

    В случай на непреодолима сила, доколкото тя променя икономическото значение или съдържание на обема на доставката или оказва въздействие върху нашата работа, както и в случай, че се установи допълнително невъзможност за изпълнението, то договорът съответно се променя. Ако това е икономически неизгодно, то БИБУС има право да се откаже от договора, изцяло или частично.

     

    8. Конфиденциалност

     

    Клиентът е задължен да се отнася строго поверително към всякакви информации, ноу-хау и други търговски тайни във връзка с изпълнението на съответната поръчка и да не дава или предоставя достъп на трети лица до информации, документи, чертежи, скици или други материали, без изричното съгласие на БИБУС. БИБУС ще се отнася към документи, собственост на клиента, също така поверително.

     

    9. Съответствие

     

    Клиентът декларира, че е запознат с Кодекса за поведение на БИБУС, който може да бъде изтеглен на Кодекс за поведение, и е инструктирал своите ръководители и служители, че са длъжни да го спазват. За да осигури това добро поведение, Клиентът ще предприеме необходимите стъпки, за да избегне всякакви незаконни действия, и по-специално за да избегне незаконни действия, които биха повлияли неблагоприятно на БИБУС. Следователно,в рамките на своето дружество и/или група, Клиентът се задължава да предприеме всички необходими действия, чрез които да следи за спазването на Кодекса за поведение на БИБУС. Клиентът носи отговорност за своитеуправители, служители и бизнес партньори и е длъжен да осигури действия и процедури, които са от съществено значение за избягване на корупция или други престъпни деяния.

     

    04.01.2022 г.

    гр. София

    БИБУС България ООД

    Бул. Проф. Цветан Лазаров 2
    1574 София
    България

    Тел.: +359 2 971 9808
    Факс: +359 2 927 32 64

    info@bibus.bg
    www.bibus.bg

  • КОДЕКС НА ПОВЕДЕНИЕ

    1 Въведение                           

    Визията на фирмите от групата на BIBUS Holding AG (накратко БИБУС) е да са известни и доказани доставчици на продукти и решения в индустрията.

    В съответствие с нашето мото “Supporting Your Success”, целта ни е да помагаме за успеха на нашите клиенти и бизнес партньори с всички наши действия и решения. Ние сме уверени в качеството на продуктите, решенията и системите, които развиваме, както и в компетентността на нашите служители. Посветени сме в постигането на нашите цели, докато спазваме всички законоустановени правила и закони, в съответствие с насоките на този Кодекс на поведение, които са задължителни за всички служители на БИБУС.

    Нашият Кодекс е базиран на принципите на OECD за международни фирми и на the United
    Nations Universal Declaration of Human Rights. Въпреки това този Кодекс не заменя или изключва нормалните отношения и здравия разум. Очакваме нашите служители да потърсят допълнителна информация, ако са изправени пред случаи, които не са описани в тези правила.

    Когато избираме нашите доставчици, клиенти и бизнес партньори ние очакваме от тях да уважават и спазват нашия Кодекс на поведение в тяхната работа с БИБУС.

     

    2 Поведение в бизнес среда
    2.1 Честна конкуренция
    За да отговори на условията на местните и международни закони за конкуренция и анти-картелни споразумения, БИБУС се съобразява с тях във всички свои действия. Всички бизнес действия са законово постановени в страната, в която БИБУС е регИстрирана, както и в страните в които оперираме или може да има въздействие, вследствие на нашите действия. Това означава, че ние се въздържаме от всякаква форма на съвместна работа с конкурентите ни под формата на договорка, която определя ценови нива или пазарен дял, региони, сегменти и клиенти. Нашите бизнес правила забраняват всякаква форма на бойкот на клиенти и доставчици, както и използването на доминантна позиция на пазара. Успехът ни на пазара се базира само на ефективни продукти и услуги и нищо друго. На всички служители на БИБУС се забранява да обменят с конкуренти или техни представители чувствителна информация, като цени, развитието на цените и стратегия на отстъпките, както и друга информация, която може да повлияе на поведението на конкурентите ни.

    Ние не влизаме в споразумения с клиентите си, които да ограничават използването на продукти и услуги от нашите конкуренти. Това включва  отказ от споразумения, ексклузивни договори или такива за еднични доставчици, тъй като противоречи на правилата.

    Очакваме и нашите бзнес партньори и конкуренти да спазват същите стандарти.


    2.2 Корпоративна почтенност
    БИБУС не толерира под никаква форма корупцията. На всички служители се забранява предлагането, плащането и приемането на подкупи. Това включва и всички действия и плащания към трети страни, с цел да се повлияе на поведението им. В някои култури гостоприемството и подаръците са общоприети, въпреки това те са обект на стриктни регулации. Тяхната стойност трябва да бъде малка и общоприета за бизнеса и не трябва да задължава приемника или да влияе на неговите решения и действия. Поведението при отношения с длъжностни лица, трябва да спазва същите принципи.

    2.2.1 Предлагане и приемане на облаги

    На всички служители на БИБУС се забранява да използват своята позиция, за да получават облаги за тях, техните семейства или за трети лица. Ако такива облаги бъдат предложени, нашите служители трябва да преценят, дали са подходящи и отговарят на нашите стандарти, и ако не отговарят, то те трябва да бъдат отказани. Ако има колебание при взимането на решение от служителите, то те трябва да се консултират с прекия си ръководител.

    Служителите извършват плащания само за доставка на стоки и услуги, като тези плащания се отразяват съгласно счетоводните стандарти и не трябва да пораждат съмнения за плащане на подкупи.

     

    2.2.2 Предлагане и гарантиране на предимства
    Всяко гостоприемство, предлагано от служители към клиенти, доставчици или длъжностни лица, трябва да е подходящо и съответстващо на законите. То не трябва да е направено с цел получаване на предимство. Ако служители на БИБУС са подстрекавани или им е предлаган подкуп, те са длъжни да уведомят прекия си ръководител незабавно. Приемането на пари в брой, други финансови стимули или други незаконни или неморални подаръци е неприемливо, без изключения.

    На всички служители се забранява да предлагат плащания за подпомагане (дарения) на длъжностни лица и държавни служители. Основа за това е International Chamber of Commerce (ICC) Integrity Compendium за борба с корупцията в бизнеса, версия от 1998 г.
     

    2.3 Спонсорство и дарения
    БИБУС цени социалната ангажираност, като част от своята социална отговорност. Трябва да се спазват известни правила за дарения и спонсорство, за да се избегнат съмнения за упражняване на влияние. Всичко трябва да е документирано, за да е напълно прозрачно. Дарения не се правят на политически партии и на техни членове. В случаи на спонсорство, финансовата печалба трябва да е пропорционална на ответните действия и това трябва да е видно и доказано.

    2.4 Избор на бизнес партньори
    БИБУС избира бизнес партньорите си по икономически критерии. Всяко фаворитизиране или игнориране на доставчици по необективни причини е забранено. Съвместната работа изисква споразумение на общите ценности, както е определено в Кодекса на поведение. Ако партньорът има свой Кодекс на поведение, то той ще бъде разгледан за съответствие на общи ценности и принципи. Ако неговият кодекс не съответства на кодекса на БИБУС, то отношенията ще бъдат установени в изричен Договор.

     

    3 Поведение във фирмата
    3.1 Поведение на мениджърите
    Устойчивият успех е възможен само с помощта на най-важния ресурс на БИБУС – служителите. Ние окуражаваме нашите служители да действат на собствена отговорност и подкрепяме тяхната ангажираност и действия чрез обучения. Нашите мениджъри са пример за служителите и ние очакваме от тях да спазват напълно този Кодекс на поведение. Насърчаваме добрите отношения с колегите по начин, който поражда  признание и е в зависимост от социалните компетентности и признаване на постиженията.

    3.2 Поведение към колегите
    БИБУС насърчава културата на добри отношения между служителите си. Ние очакваме уважение, доверие, надеждност и подкрепа в отношениятА между колегите. По този начин създаваме обстановка на вСеки служител да изпълнява задачте си, съгласно нашите корпоративни цели.

    3.3 Честни и безопасни условия на труд
    За БИБУС е от първостепенно значение нашите служители да работят при здравословни и безопасни условия на труд. Минималните изисквания са в съответствие на законовите норми. Ние работим проактивно за постоянното подобрение на условията на труд, за да предложим на нашите служители по-атрактивни работни условия.

    Всички служители на Бибус се запознават и съобразяват със здравословните и безопасни условия на труд. В складовете и работилничите носенето на предпазни средства е задължително. Всички служители извършват своите дейности отговорно. Преките ръководители са отговорни, че всички служители са запознати и съответно спазват законовите изисквания. Тяхно задължение е и установяването и провеждането на допълнителни обучения, когато съществува подобна необходимост.


    3.4 Предотвратяване на конфликт на интереси
    Всички служители на БИБУС трябва да предотвратяват конфликти между интересите на фирмата и собствените си лични интереси. За тази цел те са задължени да декларират на прекия си ръководител собственото или на член на семейството им участие във фирми, което може да доведе до конфликт на интереси. Това се прави с цел неповлияване на бизнес решенията от личните интереси.

    3.5 Защита на активите на БИБУС
    Част от ежедневната работа на всеки служител е обективна оценка на риска. Съгласно вътрешната система за управление на риска служителите трябва да оценяват и рапортуват риска. Смисълът на системата за управление на риска е защита на материалните и нематериални активи на фирмата.

    Интелектуална собственост
    Всеки досег с патенти, експертизи, бизнес идеи и процедури принадлежащи на БИБУС, както и неговите клиенти и партньори е конфиденциален. Всеки служител се задължава да използва разкритата информация единствено и само за целите на бизнеса. Дискутирането на такава информация е само с хора, за които тази информация е нужна за работата им. Специално внимание да се обръща на места, като обществен транспорт, летища, хотели и ресторанти, където има възможности за разкриване на конфиденциална информация. Използването на такава информация за лични нужди е забранено. Тези задължения остават в сила и след прекратяване на взаимните отношения.

    Защита на данни
    БИБУС събира, съхранява, обработва и използва данни на служители, доставчици и бизнес партньори и клиенти, съгласно правилата и законите за защита на лични данни, само ако има изричното съгласие за това.

    3.6 Работа със Социални медии
    Социалните мрежи заемат важно място в обмяната на информация и в нашата професионална среда. Ние се свързваме с нашите клиенти, споделяме статии и информация, коментираме съдържания и по този начин ставаме посланници на марката БИБУС. Това е голям шанс за БИБУС да увеличи контактите си. Цифровите медии улесняват прехода от личния към професионалния живот. По този начин е възможно лични изказвания да се приемат за фирмени. Поради тази причини от нашите служители се изисква да се държат в социалните мрежи и цифровите платформи, като в реалния живот. Всеки отговаря за своите действия и поведение в интернет пространството. Отговорното поведение е базата за нашите действия и ние не дискредитираме нашите конкуренти и нашата фирма, като окуражаваме обективна аргументация и дискусия. Въздържаме се от прибързани действия. В нашите изказвания и действия ние се водим от правилата на този Кодекс на поведение, законовите правила и запазените правила и марки. БИБУС е запазена марка, поради което не може да се използва в профилните имена. Същото се отнася и за логото и снимки в персоналните профили. Разрешава се да се използва името на БИБУС като работодател, както и публикуване на снимки с колеги, при съгласие от тяхна страна.

    В случаи, когато служителят не е сигурен за използване на съдържание, то второ мнение от пряк ръководител се изисква.


    4 Служители и фирма
    4.1 Защита на човешките права
    БИБУС е посветен на спазване на човешките права на служителите и на вички хора, влияещи се от нашите действия. На служителите се осигуряват сигурни и безопасни условия на труд.

    Детски труд
    Стриктно се забранява употребата на детски труд. Защитата на децата от икономическа експлоатация е изключително важна. Разрешената минимална възраст за работа е уточнена в International Labour Organization (ILO). Конвенция 138 на ILO дефинира минималната възраст на 15 години, в определени случаи от чл 2.4 от конвенцията тя е 14 години. За опасна дейност минималната възраст за всички страни е 18 години.

    Принудителен труд
    Задължителният или принудителен труд, както и всякакви физически дисциплинарни действия  са строго забранени. Работните часове се определят съгласно местните закони.

    Дискриминация и тормоз
    Толерансът и взаимното уважение са важни аспекти от нашето взаймодействие на международно ниво с хора от различни култури, националности и религии. Стриктно се забраняватдискриминацията и тормоза и по-специално, сексуалния тормоз. Ние отказваме преференции, както и дискриминация на нашите служители или бизнес партньори по пол, религия, членство в икономически съюзи или политически партии, семейна среда, възраст, инвалидност или етническа принадлежност.

    Възнаграждение и социални придобивки
    Възнаграждението и социалните придобивки, които БИБУС плаща са съобразени с нормалния доход за специфичната индустрия в страната. Независимо от пола, служителите получават еднакво възнаграждение за еднаква работа.

     

    4.2 Защита на околната среда и използване на ресурси
    Екологичната съвместимост и пестенето на ресурси са важни критерии в дейностите на БИБУС. Всички действия се провеждат, вземайки предвид законите и разпоредбите в страните в които оперираме, както и в съответствие с международните споразумения и стандарти относно опазване на околната среда.

    Постоянната оптимизация на нашите материали и енергийна консумация, както и тяхното ефективно използване, се прави с цел намаляване на негативния отпечатък върху околната среда. Всички дружества на БИБУС са задължени да спазват законовите разпоредби и изисквания. Същите тези изисквания се използват при избора на нашите доставчици.

    4.3 Данъци
    Ние сме задължени да плащаме дължимите данъци и по този начин допринасяме за публичните финанси. Всички служители на БИБУС се задължават да спазват финансовите правила и закони на съответната страна. Отговорните служители са наясно със задължителните правила и се задължават да ги спазват. Ние използваме система за оценка на риска, за да определим и оценим финансовите, надзорни и репутационни рискове.

    5 Въвеждане и използване на Кодекса на поведение
    Всички служители и мениджъри на БИБУС са задължени, в техните ежедневни дейности и решения, да се съобразяват с принципите в този Кодекс на поведение. Мениджърите са отговорни за въвеждането и надзора на съответствието с Кодекса на вСички нива в своята дейност и обхват на отговорност. Като модел на поведение, мениджърите трябва активно да спазват съответствие с Кодекса на поведение.

    Всички служители имат задължението да рапортуват нарушения на Кодекса на поведение. Този рапорт няма да има негативно или дискриминационно въздействие върху служителя. Спорове и нарушения могат да имат правни и дисциплинарни последствия, които могат да доведат до прекратяване на трудовия договор.

    Централата на БИБУС следи за спазването на този Кодекс на поведение на регулярен принцип. При откриване на нарушения се предписват съответните мерки за корекция.

    При запитвания и въпроси относно този Кодекс на поведение, служителите може да се обръщат към прекия си ръководител, специално назначеното във фирмата контактно лице или the Corporate Development Director, Mr. Andreas Bee (ban@bibus.ch). Всички рапорти ще се разглеждат, като стриктно конфиденциални.


    04.06.2020 г.                                                                        Виктор Стоянов –Управител

    БИБУС България ООД

    БИБУС България ООД

    Бул. Проф. Цветан Лазаров 2
    1574 София
    България

    Тел.: +359 2 971 9808
    Факс: +359 2 927 32 64

    info@bibus.bg
    www.bibus.bg

БИБУС България ООД

Бул. Проф. Цветан Лазаров 2
1574 София
България

Тел.: +359 2 971 9808
Факс: +359 2 927 32 64

info@bibus.bg
www.bibus.bg

  • Новини
    • Последни новини
    • Изложения и събития
  • За нас
    • БИБУС БЪЛГАРИЯ ООД
    • Технологична група
    • БИБУС Холдинг
    • Подразделения
    • Работа
  • Продукти и решения
    • Мехатроника
    • Индустриални алуминиеви профили и системи
    • Пневматика
    • Хидравлика
    • Технологии за опазване на околната среда
  • Изтегляне на данни
  • Нашите доставчици
  • Контакти
    • Как да ни намерите
    • Лица за контакт
    • Телефонен указател
    • За връзка с нас

Брошура на БИБУС България

  • Съдържание
  • Декларация и политика на конфиденциалност
  • www.bibus-technology.com
  • © BIBUS AG 2021 all rights reserved
Настройки на бисквитките

Ние използваме бисквитки на нашия уебсайт. Някои от тях са технически необходими, докато други ни помагат да подобрим този уебсайт или да предоставим допълнителна функционалност.

Покажи детайли Скриване на подробности
Необходими бисквитки

Необходимите бисквитки позволяват основни функции и са необходими за правилното функциониране на уебсайта.

Име: resolution
Доставчик: BIBUS AG
Предназначение: Запазва разделителната способност на екрана за оптимизиране на изображенията
Продължителност на бисквитката: Продължителност на сесията (само докато сте на сайта)
Име: cookie_consent
Доставчик: BIBUS AG
Предназначение: Запазва кои бисквитки са разрешени
Продължителност на бисквитката: Една година
Име: cookieconsent_status
Доставчик: BIBUS AG
Предназначение: Запазва дали бисквитките са разрешени или отхвърлени
Продължителност на бисквитката: Една година
Статистика

Статистическите бисквитки събират информация анонимно. Тази информация ни помага да разберем как нашите посетители използват нашия уебсайт.

Име: _ga
Доставчик: Google LLC
Предназначение: Поведенчески анализ
Продължителност на бисквитката: 2 години
Име: _pk_ref
Доставчик: BIBUS AG
Предназначение: Поведенчески анализ
Продължителност на бисквитката: 6 месеца
Imprint | Datapolicy